Stappenplan overleden cliënt

1. Melden van een overlijden

Voor het melden van een overlijden kunt u Stichting Veritas Vertegenwoordiging bereiken via telefoonnummer: 010 – 211 02 33.

2. Vervoer naar mortuarium

Wanneer u gemeld heeft dat de cliënt is overleden, zorgt Stichting Veritas Vertegenwoordiging ervoor dat de overledene vervoerd wordt naar het mortuarium. Stichting Veritas Vertegenwoordiging neemt ook contact op met de uitvaartverzorger voor de begrafenis/crematie.

3. De overledene heeft familie/naasten

Afhankelijk van de wensen van de cliënt en/of familie regelt Stichting Veritas Vertegenwoordiging de begrafenis of crematie van de cliënt. Wij zullen de familie zoveel mogelijk betrekken bij het regelen van de begrafenis of crematie.

4. De overledene heeft geen familieleden/naasten

Als de cliënt geen familieleden of directe naasten heeft, dan zullen wij vragen om de medewerking van de zorginstelling. Wij vragen aan de medewerkers van de zorginstelling of zij de favoriete kleding van de cliënt kunnen klaar leggen voor de uitvaartverzorging. Daarnaast zullen wij vragen om de input van de verzorgers over de wensen van de cliënt, om de begrafenis of crematie een persoonlijk tintje te kunnen geven.

"Zoveel mogelijk zelf je eigen gezondheid en welzijn organiseren"

Telefonisch spreekuur

Stichting Veritas Vertegenwoordiging hanteert de volgende telefonische spreekuren voor cliënten:

Maandag:09:00 – 12:00 uur
Dinsdag09:00 – 12:00 uur
Woensdag09:00 – 12:00 uur
Donderdag09:00 – 12:00 uur
Aanmelden

Neem nu contact op

Samen gaan we kijken welke ondersteuning het beste bij jou past.