Stappenplan overleden cliënt
- Sinds 1994
- Welzijn en gezondheid staat voorop
- 3.000 mensen per jaar vertegenwoordigd
1. Melden van een overlijden
Voor het melden van een overlijden kunt u Stichting Veritas Vertegenwoordiging bereiken via telefoonnummer: 010 – 211 02 33.
2. Vervoer naar mortuarium
Wanneer u gemeld heeft dat de cliënt is overleden, zorgt Stichting Veritas Vertegenwoordiging ervoor dat de overledene vervoerd wordt naar het mortuarium. Stichting Veritas Vertegenwoordiging neemt ook contact op met de uitvaartverzorger voor de begrafenis/crematie.
3. De overledene heeft familie/naasten
Afhankelijk van de wensen van de cliënt en/of familie regelt Stichting Veritas Vertegenwoordiging de begrafenis of crematie van de cliënt. Wij zullen de familie zoveel mogelijk betrekken bij het regelen van de begrafenis of crematie.
4. De overledene heeft geen familieleden/naasten
Als de cliënt geen familieleden of directe naasten heeft, dan zullen wij vragen om de medewerking van de zorginstelling. Wij vragen aan de medewerkers van de zorginstelling of zij de favoriete kleding van de cliënt kunnen klaar leggen voor de uitvaartverzorging. Daarnaast zullen wij vragen om de input van de verzorgers over de wensen van de cliënt, om de begrafenis of crematie een persoonlijk tintje te kunnen geven.
Telefonisch spreekuur
Stichting Veritas Vertegenwoordiging hanteert de volgende telefonische spreekuren voor cliënten:
Maandag: | 09:00 – 12:00 uur |
Dinsdag | 09:00 – 12:00 uur |
Woensdag | 09:00 – 12:00 uur |
Donderdag | 09:00 – 12:00 uur |